woensdag 25 september 2013

Opperman

De binnenkant van de armen, de hamstrings, de billen, de rug en de traditioneel zwakke liesstreek hebben een zware week gehad. De zwaarste inspanning werd midweeks geleverd. We zijn er toch wel een paar avonden zoet mee geweest alle klinkers eruit te halen.

Zaterdag mochten we voor ‘opperman’ spelen, de stratenmakers bevoorraden. Eveneens hard werken geblazen – we konden de stratenmakers nauwelijks bijhouden – maar wel heel leuk. Omdat we met iedere geleegde kruiwagen dichterbij het doel kwamen: een strakke oprit zonder spoorvorming.

Ik ben echter niet van plan fulltime stratenmaker/ opperman te worden. Niet omdat mijn lijf me vertelde ongeschikt te zijn – dat is het namelijk – maar omdat ik niet werkzoekend ben. Net als de meeste van mijn collega’s heb ik donderdag te horen gekregen te zijn benoemd tot eindredacteur – vormgever op de weekbladenredactie van NDC mediagroep. En dat ik dus niet per 31 oktober op straat sta…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten