donderdag 8 februari 2018

Heintje Davids

Heintje Davids in 1969.
'Na vandaag wordt u op deze plek niet meer lastig gevallen met verhaaltjes over pupillenvoetbal, zere heupen, reorganisatieperikelen of puberende kinderen', schreef ik 6 mei 2015. Als gevolg van een reorganisatie verruilde ik de HS-krant die dag voor de Groninger Gezinsbode.
Nieuw beleid doet mij, als ware ik Heintje Davids, terugkeren naar de HS-krant. Uitgangspunt van deze nieuwe strategie is namelijk dat redacteuren 'maximaal worden ingezet in hun woongebied'. In mijn geval Hoogezand, ofwel de gemeente Midden-Groningen
Ik ben dus terug op het oude nest. Het is daarmee niet langer uit te sluiten dat het op deze plek toch weer zal gaan over voetbal (de pupillen van toen zijn nu junioren), zere heupen (nog steeds), reorganisatieperikelen (nooit uit te sluiten) en puberende kinderen (al is eentje volgens de wet bijna volwassen). Maar ook over heel veel andere onderwerpen. Ik houd mij aanbevolen voor tips. Mail ze naar hskrant@ndcmediagroep.nl.

Woensdag 7 februari 2018 gepubliceerd in de HS-krant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten