donderdag 20 maart 2014

Pennenlikker

De pijn in mijn heup/ liesstreek is structureel – daarover schreef ik eerder.

Nu word ik echter ook gehinderd door een pijnlijke rug, beurse knieën (zowel in- als uitwendig) en spierpijn in billen, hamstrings, borst en allerlei plaatsen in mijn buik. Zelfs mijn handen en vingers doen zeer: ze zijn stijf en vertonen lichte blaarvorming.

Oorzaak van al dit ongemak: ik heb geklust.

Dochterlief was, na twaalf jaar in hetzelfde bed geslapen te hebben, hard toe aan een nieuwe.

En ik heb dat nieuwe bed – een bouwpakket – in elkaar gezet. Zonder problemen eigenlijk, op wat ‘we moeten-een-onderdeel-ruilen-stress’ na.

Een prestatie van formaat voor een niet zo heel handig iemand als ik, vind ik.

Alleen het lichaam sputtert tegen. Dat is dan ook vooral gewend aan toetsenborden, muizen, kladblokken en pennen. En niet aan schroevendraaiers en andere gereedschappen waarvan ik de namen niet eens ken.

Inderdaad, ik ben een pennenlikker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten