woensdag 4 januari 2012

In 140 woorden

Mijn chef vindt dat deze krant een column behoort te hebben.

Ik kan mijn zielenroerselen echter prima kwijt in de tot 140 tekens beperkte ruimte die Twitter me biedt. Behalve kort van memorie ben ik namelijk ook kort van stof.

Aan de andere kant: het is tijd om uit mijn ‘comfort zone’ te treden. Ik maak deze krant immers al weer bijna tien jaar (16 januari is het zover) op ongeveer dezelfde manier. Daarom vanaf deze week een column van mijn hand. Hierin zal ik vertellen wat ik vind, denk, voel, ruik en/ of heb beleefd.

Omdat ik niet in dit deel van de provincie Groningen woon, zullen er niet altijd raakvlakken zijn met deze regio. Evenmin durf ik de lezenswaardigheid van mijn verhaaltjes te garanderen. Vervelen zal ik u echter niet zo snel. Mijn columns tellen slechts 140 woorden.

4 Januari 2012 geplaatst in de Kanaalstreek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten