woensdag 7 november 2012

Wisseling van de wacht

Om met de deur in huis te vallen: ik stop per 1 januari 2013 bij de Kanaalstreek (en Ter Apeler Courant).

Na bijna elf jaar, ruim 500 kranten, maak ik de overstap naar de HS-krant (4/5) en de Groninger Gezinsbode (1/5) in mijn respectievelijk woonplaats en vorige woonplaats.

De moeilijkheid van deze column zit hem in mijn behoefte u als lezer duidelijk te maken blij te zijn met mijn ‘transfer’, zonder de Kanaalstreek tekort te doen. Voor een redacteur is dit namelijk een geweldige titel. Niet alleen omdat er in deze regio altijd wel iets gebeurt, maar ook en vooral omdat de krant enorm leeft onder de bevolking. Nieuws lijkt pas echt nieuws als het in de Kanaalstreek gestaan heeft.

Het doet me dan ook goed de Kanaalstreek over te dragen aan een gelauwerd journalist: oud-Knoalster Herman Sandman.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten