woensdag 27 juni 2012

Biologische klok

Mijn biologische klok is in de war.

Met dank aan EURO 2012.

De vroege uitschakeling van Oranje had ik ingecalculeerd. Die houdt me dus niet uit de slaap. Ik ben echter trouw kijker van televisieprogramma’s als VI Oranje en Studio Sportzomer. Ik kan geen genoeg krijgen van het geouwehoer over het EK en daaraan gerelateerde zaken.

Probleem: ik ben een ochtendmens. Dat type mens is in de regel niet alleen vroeg uit de veren, maar blijft ook zelden tot laat in de avond op. VI Oranje en Studio Sportzomer beginnen om of zelfs na 22.30 uur…

En helaas is het einde nog niet in zicht. Sportominvoor als ik ben, zal ik na het EK voetbal ook de programma’s over de Tour de France en de Olympische Spelen wel weer volgen.

Maar goed dat ik tussendoor nog op vakantie ga.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten