woensdag 6 juni 2012

Geen afkickverschijnselen

Op de een of andere manier wek ik de indruk nogal actief te zijn op Twitter en Facebook.

In de praktijk valt dit nogal mee. Ik ben sinds 13 mei 2009 goed voor 1934 tweets. Dat zijn er, volgens mijn berekening, nog geen twee per dag. Ter vergelijking: mijn 12-jarige dochter plaatste sinds december 2011 al 1539 berichten op Twitter.

Ik ben eerder een volger dan een ‘poster’. En dan vooral beroepsmatig; om op de hoogte te blijven van wat er speelt in de Kanaalstreek en in Westerwolde.

Ik heb dan ook totaal geen last van afkickverschijnselen als ik, zoals afgelopen week, vakantie vier. Waar enkele van mijn reisgenoten, zelfs een 60-jarige, om de haverklap hun telefoon of zelfs iPad inspecteerden, hield ik mijn telefoon uit.

Alleen dat uitzicht op de Brandaris vanaf het terras moest wel even getwitterd worden…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten