woensdag 26 september 2012

Wachten op duimpjes

Ik doe het niet.

Ik ga hier niet in op Projext X in Haren. Veel liever heb ik het over alle ijdeltuiterij op de verschillende social media (er is een relatie…).

Laten zien dat je ergens bent of iets beleeft, lijkt belangrijker geworden dan er op dat moment te zijn of het daadwerkelijk te beleven. Laat staan ervan te genieten.

Ik was zaterdag bij Helden van Amstel Live. Het was behoorlijk druk zodat ik – ongewild – de telefoonactiviteiten om mij heen op de voet kon volgen. Die bestonden vooral uit fotograferen dan wel filmen. Die filmpjes of foto’s werden vervolgens op Twitter op Facebook gezet. Waarna het wachten begon… Op duimpjes; ‘vind ik leuks’.

Om de haverklap kwam de telefoon tevoorschijn en werden de reacties bekeken én besproken. Dat Waylon zich ondertussen schor stond te zingen ontging hen volkomen…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten