donderdag 19 maart 2015

Sportberichten


Robin Haase klopt de nummer 7 van de wereldranglijst Stanislas Wawrinka.

Bauke Mollema snelt naar de tweede plaats in de Tirreno-Adriatico.

Sjinkie Knegt verovert de wereldtitel shorttrack?

Snowboardster Cheryl Maas gaat met de wereldbeker aan de haal.

Prachtige sportberichten. Berichten die mij uitnodigen op zoek te gaan naar beeldmateriaal en/ of achtergrondverhalen. Ik houd dan ook van tennis, vind wielrennen en schaatsen (shorttrack) mooie sporten (om te zien) en kan genieten van het spectaculaire snowboarden.

Maar ik lees en kijk echter ook graag over en naar Max Verstappen, Formule 1-coureur. En dat terwijl ik helemaal niet van gemotoriseerde sporten houd.

Kennelijk ben ik, zodra het om sportieve prestaties gaat, maar een raar, chauvinistisch mannetje.

Hup Holland Hup.

18 Maart 2015 gepubliceerd in de HS-krant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten