woensdag 29 februari 2012

Ik deug wél

In De Wereld Draait Door gaf Claudia de Breij te kennen het ongepast te vinden schouderophalend te reageren op de gezondheidssituatie van Prins Friso.

Eigenlijk ben je, zo viel tussen de regels door te beluisteren, een slecht mens als je hierdoor niet van slag bent.

Sorry Claudia, mij emotioneert het niet. Ik heb simpelweg niet zoveel met (of tegen) ons koningshuis. Maar dat kan toch niet betekenen dat ik niet deug?

Misschien gek, maar het raakt mij als de linksback van FC Utrecht een dwarslaesie oploopt op de training.

Ik word boos als een in Musselkanaal opgroeiende jongen niet langer naar school in Ter Apel mag omdat hij toevallig een kind is van Afghaanse ouders.

Ik krijg een brok in mijn keel als ik hoor dat mijn buurvrouw niet meer te genezen is.

Wat kan mij Prins Friso dan schelen..!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten