donderdag 2 april 2015

Lekker trainen

In mijn element: op het voetbalveld. Foto: Isa Jansen
Ik stop per 1 juni met mijn favoriete vrijetijdsbesteding: het trainen en coachen van een jeugdvoetbalteam.
Hoewel dit mijn eigen beslissing is – ik zal niet uitweiden over de mij moverende redenen – weet ik nu al dat ik het gigantisch zal missen.
Bijvoorbeeld omdat ik er elke keer opnieuw enorm van geniet mijn kennis van en liefde voor het voetbalspelletje over te dragen op een nieuwe generatie voetballers.
Maar vooral ook omdat ik ervan houd actief met voetbal bezig te zijn.
Mijn favoriete sport. Mijn ware passie. Mijn uitlaatklep bovendien…
Zelf tegen een balletje trappen zit er niet meer in. Het trainerschap was een meer dan aardig alternatief.
En straks ben ik toeschouwer/ voetbalvader. Niets meer, niets minder…
Maar eerst nog even een paar maandjes lekker trainen! Vanavond voor de honderdste keer met de lichting 2014/ 2015.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten