donderdag 4 december 2014

Munitie

Ik had al iets geschreven over een nieuwe reorganisatie bij mijn werkgever NDC mediagroep.

Op het allerlaatste moment heb ik echter toch maar op de deleteknop gedrukt. Ik durfde het niet aan.

Omdat op dit moment nog niet bekend is hoeveel mensen hun baan zullen verliezen, op welke afdelingen de hardste klappen zullen vallen en welke criteria gehanteerd worden. 

En ik geen zin heb de beleidsbepalers munitie te geven…

Over munitie gesproken. We schoten met scherp zaterdag. Drie keer maar liefst.

Resultaat: de tweede overwinning van het seizoen. Waardoor het ineens helemaal zo erg niet meer was om ruim 170 kilometer naar huis te rijden…

En er ook even niet aan het werk (lees: de reorganisatie) gedacht werd…

3 December 2014 gepubliceerd in de HS-krant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten